onsdag den 19. august 2015

#bogbloggertræf2015 Carina Evytt

Carina Evytt besøger dette års bogbloggertræf, og her fortæller hun lidt om sig selv.






Mit navn er Carina Evytt, jeg er 43 år og skriver romaner og noveller inden for de fantastiske genrer.

Jeg debuterede på Forlaget Tellerup i 2006 med gyserromanen ’Let Bytte’ og har siden udgivet 5 romaner inden for horror og fantasy.

Efter nogle år hvor jeg udelukkende skrev horror, vendte jeg sidste år tilbage til fantasygenren og er i skrivende stund i gang med et fællesprojekt med Pernille Eybye.

Genren er high fantasy med alt hvad det indebærer af heltemod, store slag og alskens fantastiske skabninger, men vi har lånt lidt fra moderne YA-litteratur forstået på den måde at det er personerne, mere end selve plotlinjen, der skaber historien.

Det er efter min mening det mest spændende både at læse og skrive, så det vil jeg nok blive ved med, uanset hvilken genre jeg bevæger mig ind i.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig