onsdag den 23. september 2015

Flirting with scandal

 


 


Flirting with scandal

Forfatter: Chanel Cleeton
Serie: Capital Confessions #1
Genre: Romance, erotisk
Målgruppe: Voksne





Fås ikke på dansk




When Jackie meets Will in the bar of the Hay-Adams Hotel, sparks fly. But the last thing Will needs is to be caught in a compromising position, and an affair with a political candidate could cost Jackie her career. When what began as one steamy night, becomes a passion neither one of them can walk way from, they must decide if what they have is really love, or just another dirty little secret...
  


Jeg var fuldstændig grebet af den her kærlighedshistorie og det overraskede mig meget, fordi det var lidt af en satsning at læse den. Jeg har ikke læst noget af forfatteren før, men forsiden fangede mig ind og beskrivelsen af bogen lød spændende. Så jeg læste den og slugte den på ingen tid.

'Flirting with scandal' er sjov, sexet og klogt udført. Jeg elsker at heltinden er en intelligent kvinde der står på egne ben og har fremdrift. For mig er en stærk hovedperson altid et kæmpe plus, jeg følger at historien bliver mere solid af den årsag. Vi følger faktisk to hovedpersoner, for i hvert kapitel skifter synspunktet fra Jackie til Will og det fungere upåklageligt godt. Flowet bibeholdes og det er en fornøjelse at læse historien fra begge sider.

Nogle gange når man får en historie fra to sider, er historien ikke altid underbygget nok, altså begges målsætninger og som regel drejer det sig altid om kommunikations problemer, som kunne være løst på fem minutter, eller også så bliver der ofte skabt unødvendig drama bare fordi ... host... crossfire serien... host.... Her føles kærlighedshistorien ægte og karakterne ligeså. Dertil er historien krydret med skønne bipersoner. Så det var virkelig en sandfornøjelse at blive overrasket af den her bog på den måde.

Mange erotiske fortællinger har hovedfokus på den erotiske historie og ikke så meget på kærlighedshistorien. Her er balancen sindssygt god og det fungere super godt. Jeg kan godt lide når sexscenerne også har et plotmæssigt holdepunkt og det ikke bare er sexscener for at beskrive sex. Det køre jeg ret tit død i. Her er det lige tilpas.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig