lørdag den 26. september 2015

Magasinet Skriveri

Lørdage er normalt forbeholdt mine film og serie skriblerier, men jeg har efterhånden længe villet fortælle om dette nye magasin for de skrivende folk. Men der har været en masse skrivekonkurrencer på det sidste, og i morgen kommer det til at handle om Bogbloggertræffet, som jeg er til i dag. Så lørdag er lige blevet til søndag i dag. :0)



 

Magasinet Skriveri er et nyt magasin til dig der elsker at skrive og som er interesseret i at vide mere. I stil med f.eks. 'The Writer' - et amerikansk blad, som jeg engang havde abonnement på, fordi der slet ikke var noget lignende i Danmark. (Hvis man ikke tæller HUFs medlemsblad) Nu er der endelig et dansk magasin og jeg er fuldstændig begejstret. Jeg synes magasinet er blevet så fint og jeg tilmed et lille biddrag med i bladet.




























Skriveri er blevet til i samarbejde mellem Saxo.com og Turbine forlaget og vil udkomme en gang i kvartalet.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig