torsdag den 26. november 2015

Owlcrate - myth and legends



Hvad er owlcrate - læs mit blogindlæg om det her

Så fik jeg altså klikket endnu en Owlcrate box hjem, primært fordi jeg var vild med november-måneds tema. Myth and legends - det lød jo som musik i mine øre. Jeg overvejede også lige kort hvilken bog der kunne befinde sig i kassen, og jeg havde en rimelig stærk formodning (det krævede ikke det store detektivarbejde, da bogen skal udkomme i november, være en standalone eller den første i en serie og så skal den kunne dække under temaet). Og det ville være så fedt hvis det var den bog. Hvilket det heldigvis viste sig at være, og resten af indholdet? Ja skal vi ikke bare sige at jeg var ganske godt tilfreds med denne måneds owlcrate. Jeg synes faktisk den var endnu bedre end den først jeg fik.






Månedens bog var 'Soundless' af Richelle Mead, der blandt andet er kendt for sin Vampire Academy serie, som jeg nød at læse. Den her lyder virkelig god, og jeg glæder mig rigtig meget til at læse den.

I owlcrate var der også de sædvanlige små ekstra merch. Og den her gang blev jeg beriget med et drage-håndspejl, et slot til at hænge om halsen, armbånd med adgang til Camp Half-blood - håber jeg da. Sidst men ikke mindst var der en helt fantastisk dåse med te. Der findes fire forskellige slags, og jeg endte med 'Sleeping Beauty' og jeg er helt ærgerlig over at man ikke kan sende dufte ud gennem blogpost, for teen dufter simpelthen noget så skøn. En blanding af fersken, kamille og roser. Nu overvejer jeg så kraftigt om jeg skal klikke de tre andre te-varianter hjem.






 
 
 
 



 

 

 

 

 
SHARE:

4 kommentarer

  1. Svar
    1. Ja den er bare noget så fin. <3 Så er det altså bare sagen at få sådan en owlcrate box

      Slet
  2. Åh, den the der �� Hvor kan den købes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, elsker også den fine, fine dåse. Jeg har sporet mig frem til at de kan købes her: http://www.adagio.com/gifts/fairy_tales_bags.html

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig