søndag den 28. februar 2016

Februar 2016 status




Februar har været en rigtig travl måned, og det afspejler sig i min læsning, som primært har bestået af kortere bøger. Det er først her de sidste par dage jeg har sat mig til at læse nogle lidt tykkere bøger, hvilket er skønt, for selvom de små korte læseoplevelser er hyggelige så er der altså noget over romaner som er tykke. Blodets bånd var nok den længste af dem jeg fik læst og den trak jeg med vilje ud så jeg kunne blive så langt tid som muligt i det fantastiske univers. Den var helt klart også månedens største læseoplevelse.

Her er de bøger jeg fik læst i februar måned:

On the Fence af Kasie West
Cinders & Sapphires #1 af Leila Rasheed (e-bog)
Fables: The Wolf Among Us vol. 1 af Matthew Struges
Calendar Girl - January af Audrey Carlan (e-bog)
Blodets bånd #3 (Morika) af Sidsel Sander Mittet
Mig Maja af Sandra Schwartz



Jeg håber I nyder den smukke weekend? Måske nogen af jer skal være længe oppe i aften og se Oscar uddeling. Gid det var mig. Jeg skal op i morgen og have min sidste arbejdsdag før jeg går på barsel, så det bliver helt alvorlig trist at skulle undvære mine fantastiske arbejdsopgaver og kolleager i et helt år.
SHARE:

4 kommentarer

  1. Du må have en skøn sidste arbejdsdag! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, og du må have en fantastisk oscar-aften. :0) Gad godt det var mig.

      Slet
  2. Ser frem til at høre, hvad du synes om Calendar Girl - har endnu ikke besluttet mig for, om jeg skal prøve den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Umiddelbart så er det ikke en serie jeg vil læse videre på. Det handler mere om sex end om kærlighed, så det er ikke rigtig noget for mig.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig