torsdag den 4. februar 2016

Star Wars - The Force Awakens - illustrerede guide




Star Wars - The Force Awakens - The Illustrerede guide og Fantastiske fartøjer

Forfatter: Pablo Hidalgo og Janson Fry
Originalsprog: Engelsk
Genre: Dejligt nørdet faglitteratur
Målgruppe: Alle fellow-Star Wars nørder
Udgiver: Forlaget Alvilda





Tak til Alvilda for anmeldereksemplarene




Tolv mageløse tværsnit vækker fartøjerne fra "Star Wars – The Force Awakens" til live. Fantastiske detaljer og spændende informationer gør bogen til det ultimative opslagsværk om Star Wars-galaksens nyeste rumskibe.

Den illustrerede guide til "Star Wars – The Force Awakens" fortæller dig alt om filmens figurer, væsner, droider, steder og teknologi.




Jeg blev noget så begejstret da jeg fik disse to bøger ind af døren. Jeg hoppede faktisk lidt op og ned. Jeg elsker den her slags nørdet fan litteratur, fordi det nærmest udvider verden for mig og gør den levende ud over skærmens begrænsninger. Bøgerne er helt sikkert primært tænkt børn og unge, men jeg tror også min generation er helt med på bølgen - det er jeg i hvert fald.

Bøgerne er dejlige overskuelige og fungerer bedst som opslagsværk. Jeg elsker selv at bladre rundt, frem og tilbage, at kigge de flotte billeder, for derefter at zoome ind på teksten. Teksten er fyldt med skønne detaljer, også detaljer hvor man tænker ... okay, har de virkelig tænkt så meget over det da de lavede filmen, eller er det bliver opdigtet bagefter!?

Jeg bliver altid overrasket over den detaljerigdom der findes i film, og jeg elsker at få detaljer at vide om film jeg har set og holder af. Igen fordi detaljerne er med til at virkeliggøre en ellers fiktiv verden yderligere. For mig er der ikke noget bedre end når en historie griber så meget om sig at den bliver virkelig, for så går man endnu dybere ned i historien og i personerne, og det er der man virkelig bliver belønnet som læser eller film-kigger.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig