søndag den 6. marts 2016

Mit krimimesse program

 



Der er nogle ganske få must see for mig på 'Krimimessen', f.eks. Karin Slaughter, Lars Kepler, Anne-Marie Vedsø Olesen, Nanna Foss og Line Kyed Knudsen. Så jeg regner med at min mand og jeg, ulig bogforum, bare går lidt rundt og ser hvad vi lige falder over. MEN jeg har dog highlightet nogle ting som jeg synes kunne være spændende at høre - hvis nu den der impulsive tilgang til en bogmesse ikke går så godt. ;0)


Så her er nogle af de ting jeg har highligtet, just in case:
Se hele programmet her



Lørdag: MAGASINET – RØD SCENE

11.20
Ulrik Langen taler med Bo Bjørnvig om Tyven
12.00
Karin Slaughter taler med Helle Vincentz om De smukkeste
12.20
Anne-Marie Vedsø Olesen taler med Jannie Schjødt Kold om Mordersken
12.40
Christian Mørk taler med Lida Wengel om Drengen ingen kunne finde
16.00
Lars Kepler taler med Lida Wengel om Playground

 

Lørdag: MAGASINET – SORT SCENE

12.20
Erik Valeur taler med Diana Bach om Logbog fra et livsforlis
13.00
Henrik Brun taler med Ulla Hinge Thomsen om Den polske lykkejæger

 

Lørdag: MAGASINET – BLÅ SCENE

12.10
Søren og Morten Ellemose fortæller om deres forfatterskab

 

Lørdag: SNEDKERIET

11.45
Lars Kepler taler med Kåre V. Poulsen om Playground
14.15
Der er mere mellem himmel og jord – forfatterne bag A.J.Kazinski taler med astrofysiker Anja C. Andersen om Den genfødte morder. Lida Wengel er moderator.
15.00
Karin Slaughter taler med Sara Blædel om De smukkeste
15.45
Jesper Stein taler med Tonny Vorm om Aisha

 

Lørdag: 2. ØST – Uhyggeligt meget for børn & unge

11.20
Mette Finderup taler om serien Den grønne ø
11.40
Søren Jessen taler om Det blå blod 2 – Robotmordene
12.00
Line Kyed Knudsen taler om Heksens forbandelse
12.20
Nanna Foss taler om serien Spektrum
13.00
Bodil El Jørgensen taler om Pigen fra havet
13.20
Lene Kaaberbøl taler om sit forfatterskab for børn og unge
14.20
Cecilie Eken taler om Natulv
15.20
Astrid Heise-Fjelgren taler om Terra Nova 1 – Den som tøver
SHARE:

2 kommentarer

  1. Hurra - så ses vi jo snart! Det glæder jeg mig til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega hyggeligt at snakke med dig. Synes der går alt for langt tid imellem. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig