søndag den 29. maj 2016

Bøger fået siden sidst #7


 


 



Siden sidst har jeg fået disse skønne bøger ind af døren:


 

Fra Rosinante & co. ’Engletræet’ som er den sidste nye danske udgivelse af Lucinda Riley, som helt klart er den bog jeg glæder mig mest til at læse af de her bøger. Lucinda Riley skriver helt fantastisk.







Fra Plusbog kogebogen Caroline Fleming som jeg har anmeldt her og ’Mere end veninder’ som jeg har fået til anmeldelse af forfatteren Line Lybecker






Fra Gyldendal har jeg modtaget den nye John Flanagan bog en prequel til ’Skyggernes lærling’ – Flanagan er fantastisk. Samt ’Vinden i Piletræerne’ i en smuk udgave og den glæder jeg mig særligt til at læse, så den er også kommet på min must read sommerlæseliste.






Skøn barselsgave fra Forlaget Carlsen – jeg glæder mig sådan til de fremtidige læsestunder.





Så har jeg købt en lille baby-bog så jeg kan følge med i udviklingen, for nej hvor føles det både som om det hele går stærkt og langsomt på samme tid.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig