fredag den 27. maj 2016

Caroline Fleming - det bedste fra mit eget køkken

 

 

 

Caroline Fleming - det bedste fra mit eget køkken

Genre: Kogebog
Udgiver: Lindhardt og Ringhof


 

Tak til Plusbog for anmeldereksemplaret


80 nemme og sunde opskrifter fra Carolines eget køkken. Lækre måltider til alle tidspunkter på dagen: Morgenmad, lidt men godt, salater, aftensmad og desserter. Fælles for alle retterne er at de er enkle og nemme at gå til.



Caroline Fleming - det bedste fra mit eget køkken kogebogen lover enkelte retter der er nemme at gå til og det er helt bestemt også det man får. Retterne er en blanding af hverdagsmad og gæstemad, der alle indeholder få ingredienser og fælles for alle retterne er at de er super lækre. Det er helt igennem enkelt og lækkert. Med kogebogen beviser Caroline Fleming at man ikke behøver en lang ingrediensliste for at trylle noget lækkert frem. Her tåler råvarerne at stå for sig selv.



 
 




Som sædvanlig når jeg anmelder kogebøger vælger jeg altid tre opskrifter der skal afprøves. Både for at afprøve om opskrifterne er nemme at gå til (hvilket de er) men også fordi jeg elsker at prøve nye opskrifter. Denne gang valgte jeg at prøve japanske steaks, som resulterede i en opdagelse af en virkelig lækker japansk sovs. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer til at bruge den.

Derudover forsøgte jeg mig med noget jeg aldrig har prøvet at lave før, nemlig en omelet lavet på kun æggehvider og Ossobuco. Begge dele utrolig velsmagende og igen var opskrifterne nemme at gå til.

'Caroline Fleming - det bedste fra mit eget køkken' er en kogebog til den helt almindelige dansker, der ikke nødvendigvis har de store madlavningskunstskaber i forvejen. Alle kan være med og alle kan lave lækre sunde retter.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig