onsdag den 31. august 2016

Status august 2016




Der var ikke ret meget læsning i juli måned til gengæld læste jeg dagen efter (i august) Harry Potter and the Cursed Child på omkring 24 timer - altså hver gang jeg havde et ledigt øjeblik. Generelt føler jeg at august har været en af de måneder hvor jeg har læst når det overhovedet var muligt. Derfor er det faktisk lidt skræmmende at se at det faktisk ikke er blevet til så meget alligevel. Syv bøger. Jo det er da udmærket, men jeg kan godt mærke at min læsetid har indskrænket sig og jeg har derfor endnu ikke fået læst Summer Days and Summer Nights eller Red Rising som ellers var på min sommerlæseliste. Men forhåbentlig jeg kan nå dem i næste måned, det er jo også begrænset hvor meget sommer det har været.

Men det var syv helt fantastiske skønne bøger:

Harry Potter and the Cursed Child - Parts One and Two af Jack Thorne
Cold-Hearted Rake #1 af Lisa Kleypas
P.S. I Like You af Kasie West
Fra og med dig af Mhairi McFarlane        
Villa America af Liza Klaussmann




Månedens flotteste cover:





Månedens mindst tiltalende cover og samtidig nok også den læsning jeg nød mindst: (selvom den på ingen måder var dårlig)





Månedens bedste læsning (mest af alt fordi det i et kort sekund føles som at læse en Harry Potter bog igen)





SHARE:

2 kommentarer

  1. Det er da alligevel imponerende at læse på den ny HP på under et døgn, synes jeg. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne også kun lade sig gøre fordi min mand havde ferie. :0D

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig