tirsdag den 11. oktober 2016

Bøger fået siden sidst #13 - vlog edition




Stort bookhaul denne gang også. Man kan godt mærke at det er forlagenes travle bogsæson ligenu, for jeg synes bare jeg hiver den ene bog efter den anden ud af postkassen. Men det er skønt, jeg brokker mig ikke. Kun over at der aldrig er tid nok til læsning. ;0)

Jeg er særlig vild med at jeg har fået så mange skønne nye fantasy-bøger ind af døren. Tre af dem er forudbestillinger som jeg har set rigtig meget frem til. To har jeg selv lavet coverdesign til. Et par stykker har jeg modtaget til et event og så har jeg fået den fineste bog-pose som jeg har vundet hos frk. Litteratur. Seriøst, gå derind og vind noget, man får en masse fine ekstra ting.






Her kan du se de bøger jeg har fået til bogbloggertræffet



SHARE:

3 kommentarer

  1. Sikke en skøn stak bøger! :-) Jeg blev liiiidt lun på den sidste, Replica, hvor er det et sejt koncept (i love it!) og så fin coveret er <3

    Og tak for sidst, Karin! Dejligt at se dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Det var vildt dejligt at se dig igen også, og alt for kort tid. Hvis du kommer nordpå på et tidspunkt så må du altså komme ind og få noget kaffe eller te. ;0)
      Ja fantastisk stak bøger. Føler virkelig bare de fortjener mere taletid :0) JA! Elsker Replica. Det er nemlig et vildt fedt koncept og ville ønske jeg ikke liiiige havde de der par anmeldereksemplarer jeg burde læse først. ;0)

      Slet
  2. En stående invitation til bogsnak og en mulighed for at snuse rundt i dit fantastiske bibliotek, hvor er det skønt - jeg må se at komme lidt oftere nordpå :-)

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig