lørdag den 1. oktober 2016

Bogbloggertræf 2016 - Gæsteindlæg af Pernille Vørs





Det var en super hyggelig dag og jeg mødte så mange dejlige mennesker. Jeg har ikke prøvet at være med til sådan et træf før, så jeg havde ingen forventninger overhovedet, men må sige at sommerfuglene i maven var ustyrlige. Det var sjovt endelig at tale med de ”virkelige” bogbloggere, man normalt kun skriver kort sammen med, fordi de nu er klar med deres anmeldelse til en af mine bøger.

Det var en dag som jeg vil mindes tilbage på med et stort smil og det er noget som jeg helt klart ville sige ja til, hvis jeg igen skulle blive inviteret.

Mange Hilsner Pernille Vørs (Forfatter til Dominic trilogien)


Dette var en hilsen fra Pernille Vørs som var med til bogbloggertræffet. Der er en hilsen fra alle fire forfattere der deltog. Hvis du vil læse de andres hilsener, kan du finde dem her:

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig