søndag den 2. oktober 2016

Status september 2016

September er bare fløjet afsted. Ja, det siger jeg nærmest hver måned, men jeg ved virkelig heller ikke hvor tiden den bliver af. Jeg ville ønske man lige kunne trykke på pause, bare et øjeblik og lige trække vejret. Ville ønske der ikke lige var noget der skulle gøres. Og så på den anden side så elsker jeg og har altid elsket at have travlt. Det er som om jeg trives bedst med travlhed.

September har dog på alle måder været en god måned. Jeg har været til to bogarrangementer, fået udgivet min første 'helt selv' indkøbte bog til det danske marked. Jeg er et godt sted med at skrive på min egen historie og har fået mit altid iderige sind igen, efter nogle måneder med babybleer og hvad der ellers følger med sådan en lille trold. Det hele er ved at finde sit naturlige ståsted.

Det er også i september måned jeg er blevet nomineret til Danish Book Blog Award !!! (Hvis du har lyst til at stemme på mig kan du gøre det lige her) Det er ret stort for mig. Jeg er helt vildt taknemmelig.


Bøgerne der ikke er vist er dem jeg har læst på ebog eller mofibo.


13 bøger fik jeg læst i september hvoraf en del af dem er e-bøger og korte noveller. Jeg fik læst to bøger om skrivekunsten som jeg skrev i mine ti ting at jeg gerne ville nå. Så det nåede jeg heldigvis. Jeg fik læst to bøger fra min efterårslæseliste.

Som noget nyt i mit status indlæg vil jeg linke til månedens anmeldelser, månedens skrivetip, månedens kogebog, månedens filmoplevelse, månedens coverdesigner, månedens bookhauls, månedens events (hvis der har været nogen) og månedens tema (hvilket jeg med gru har opdaget at jeg slet ikke har haft den her måned, det må være arrangements indlæggene der fylder)


Månedens læsning:

Bare et år #2 af Gayle Forman
Skyggernes Dronning af C.J. Redwine
Writing Magic: Creating Stories that Fly af Gail Carson Levine
Afkom af Henriette Rostrup
Hvor der er vilje #1 af Jeffrey Archer
Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies #1 af J.K. Rowling
Becoming a writer af Dorothea Brande
Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists #2 af J.K. Rowling
Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide #3 af J.K. Rowling
Sandsnogens bid (Krøniken om Morika #1) af Sidsel Sander Mittet
Champagnepigen af Leonora Christina Skov
Sweettalk af Dorte Schou
Løftet af Simona Ahrnstedt


Månedens bedste læsning:

Skyggernes Dronning - ja hvorfor mon. ;0) Men ellers så har Hvor der er vilje overrasket mig mest.

Månedens mest skuffende læsning:

Bare et år

Månedens smukkeste coverdesign:

Skyggernes Dronning!! :0) Men er også ret vilde med designet på de tre Pottermore Presents noveller.



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Afkom





Månedens anmeldelser:


Månedens tv-serie/film indlæg:


Månedens kogebogsanmeldelse:


Månedens skrivetips:


Månedens events:

Julie Kagawa arrangement
Bogblgogertræf 2016 del 1
Bogblgogertræf 2016 del 2

Månedens coverdesigner:

Bogcoverdesignere - Erin Fitzsimmons

Månedens bookhauls:

Bøger fået siden sidst #11 - vlog edition
Bøger fået siden sidst #12 - vlog edition
Bogbloggertræf bookhaul
SHARE:

6 kommentarer

  1. Lyder som en dejlig måned og nogle lækre læseoplevelser :)
    Og jeg elsker bare dit smukke billede med The Shadow Queen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :0) Det har nemlig bare været en virkelig skøn læsemåned. Men åhh.. suk har så mange spændende bøger at gå i gang med.

      Slet
  2. Jeg bliver og mere spændt på at få læst Shadow Queen, sådan som du bliver ved med at rose den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh... det skal jeg vidst til at holde op med, sætter bare alles forventninger i vejret. ;0)

      Slet
  3. Jeg blev lidt distraheret af den meget smukke sort-hvide kjole, du har på - nøj hvor er den flot!

    Deltager du i Read-a-Thon senere på måneden?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også glad for den og jeg kommer så lidt ud mens jeg går herhjemme og barsler, så er det godt at jeg kan bruge dem herhjemme til at tage billeder med. :0)
      Nej desværre, ville ellers vildt gerne, men jeg følger med på sidelinjen. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig