fredag den 23. december 2016

What light






What light

Forfatter: Jay Asher
Genre: Realisme, kærlighed, julehistorie
Målgruppe: YA

Bogen fås endnu ikke på dansk


Sierra's family runs a Christmas tree farm in Oregon—it's a bucolic setting for a girl to grow up in, except that every year, they pack up and move to California to set up their Christmas tree lot for the season. So Sierra lives two lives: her life in Oregon and her life at Christmas. And leaving one always means missing the other.  Until this particular Christmas, when Sierra meets Caleb, and one life eclipses the other.


Jeg var faktisk lidt skuffet over ’What light’ – den startede egentlig ganske godt ud, der var masser af skøn julestemning og julede detaljer. Der var en interessant kærlighedshistorie, men pludselig – halvvejs – var alting bare virkelig kedelig. Og bogen sendte mig direkte i læsetørke. Så indtil videre har jeg kun færdiggjort den her julebog og det er bare virkelig ærgerligt, for jeg havde glædet mig til at læse en masse julet. Det er det værste når bøger fratager en læseglæden – omend kortvarigt som det jo var.

Historien vil helt sikkert være ganske udmærket for andre, for rent skriveteknisk så er der ikke som sådan noget galt med historien, men for mig var det en stor skuffelse. Jeg kan ikke forstå at det hvert år skal være så svært at finde julebøger med bare en lille smule julemagi. Jeg håber jeg har mere held med den julebog jeg er ved at læse nu.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig