tirsdag den 31. januar 2017

Status januar 2017




Januar forsvandt i løbet af et blink med øjnene. Min læsning har været lidt all over the place, fordi jeg har haft så meget lyst til at læse at jeg ikke bare har kunnet samlet mig om at læse en bog. Jeg har haft gang i mindst seks af gangen - men jeg har nydt at hoppe fra bog til bog, så det er ikke så slemt.

Selvom jeg på papiret kun har færdiglæst 4 bøger i januar, så har jeg faktisk derudover læst endnu en bog færdig, men den er tystys for nu. Plus jeg har gang i fire andre bøger, som jeg ikke helt har færdiglæst endnu, så dem viser jeg først i februar status.



Månedens læsning:

The Little Book of Hygge: The Danish Way to Live Well af Meik Wiking
Sensitiv mor af Stinemaria Mollie Jensen
Kemisten af Stephenie Meyer
Blue Lily,  Lily Blue #3 af Maggie Stiefvater



Månedens bedste læsning:

Jeg var helt sikker på at det ville blive Blue Lily,  Lily Blue, men faktisk så overfår Sensitiv mor, fordi den gav mig den helt rigtige information på det helt rigtige tidspunkt. <3


Månedens mest skuffende læsning:

Hmmm... det må blive Kemisten. Altså jeg vil ikke kalde det skuffende læsning, som sådan, for den var super god og underholdende, men ud af de fire var det alligevel den mest skuffende, fordi den ikke levede op til mine høje Twilight/The host forventninger. Men det er også meget at forlange når jeg som udgangspunkt ikke er så meget til thriller og agent historier.


Månedens smukkeste coverdesign:

The Little Book of Hygge er bare super flot og total nordisk. Helt spot-on vil jeg sige for en bog der handler om hygge.



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Sensitiv mor eller Kemisten - de er begge bare meget kedelige og standarde. Ikke noget ekstraordinært over dem, som med de to andre. Men de er ikke på nogen måder dårlige, de rammer fuldstændig bøgernes indhold.





Månedens coverdesigner:




Månedens skrivetips:
Bag om bogforsider del 4
Bag om bogforsider del 3
Bag om bogforsider del 2



Månedens bookhaul:

Bøger fået siden sidst #17 - december og julegave...




Månedens tema/tags:

Sæsonlæsning – vinter
2017 udfordringer
Top 10 bedste bøger jeg har læst 2016
Favoritforfatter: Stephenie Meyer
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig