onsdag den 8. marts 2017

Make Me Believe






Make Me Believe

Forfatter: Karen Ferry
Serie: Believe #1 (men læses som standalone)
Genre: Romance
Målgruppe: NA

Bogen fås endnu ikke på dansk

Tak til Karen Ferry for anmeldereksemplaret



My name is Emma, I’m 23, and I’ve never been kissed. I’m no virgin…But kissing is too intimate, too intense, and I don’t want that – not ever. I like sex, though, and most of my hook-ups don’t seem to mind the no-kissing part. But then I meet Daniel, who’s such a geek, and definitely not the kind of guy I’d normally take an interest to. He’s the shy, quiet type, but with such a charming smile, and he makes my heart race – something I’ve never experienced before.


'Make Me Believe' er en god debutroman. Jeg nød særlig at se hvordan forholdet udviklede sig mellem Daniel og Emma. Fortællerstemmen var dejlig let og behagelig og jeg følte mig i rigtig godt selskab igennem romanen.

Synsvinklen skifter imellem Emma og Daniel, der på alle måder er helt deres egne (og altså overhovedet ikke stereotype) - indimellem blev jeg dog en smule forvirret fordi Daniels fortællerstemme pludselig lød som Emmas, men hans personlighed skinnede igennem på trods af det - særligt i den første halvdel af historien.

Historien bygger på personlige oplevelser, og jeg tror måske at det kan være derfor, at jeg som læser indimellem føler mig lidt distanceret for noget af det hovedpersonen kæmper med. Jeg tror måske det har været så tydeligt for forfatteren selv - altså at hun føler det stærkere end hun har formidlet det ud, fordi de følelser er naturlige stærke hos hende selv. Det kommer til udtryk ved at hovedpersonen fortæller hvordan hun har det, men vi får det aldrig rigtig vist. Men Karen Ferry skriver dejligt forfriskende og jeg er spændt på at læse den næste bog i serien.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig