fredag den 30. juni 2017

Læsestatus juni 2017



Jeg elsker når jeg opdager at bøgerne jeg har læst i måneden faktisk matcher ret godt når jeg tager billeder af dem samlet. Det er aldrig planlagt men det er altid sjovt at se hvilket farvespil de giver. 7 bøger har jeg læst i juni, og faktisk et par stykker mere end det også, men det er tystys bøger som jeg kunne kan fortælle noget om endnu, da det er i forbindelse med mit arbejde.

Jeg havde håbet jeg havde haft tid til at læse mere og føler faktisk lidt at 7 bøger er for lidt. Til gengæld har jeg set virkelig mange serier i juni måned, så jeg tror det har slugt noget af min normale læsetid om aftenen - det og så skriver jeg i øjeblikket hver dag på min bog, så det har også taget noget af tiden, men jeg satser på at juli bliver min helt store læsemåned.

I hvert fald var det en super god læsemåned og især Parfumesamleren, Scarlett og Pivot Point var overraskende gode læseoplevelser.

Jeg havde tidligere på året sat mit læsemål til at være 60 styks men med juni måned er jeg nu på 59, så jeg har tænkt mig at sætte det op til 100. Hvis du vil se hvordan det går med min bogudfordring kan du følge med her

Her, som sædvanlig, min lille statusopgørelse:



Månedens læsning:

Invasionen af Tearling #2 af Erika Johansen
Parfumesamleren af Kathleen Tessaro
Witcheren: Det sidste ønske af Andrzej Sapkowski
Skæbnemageren af Kenneth Bøgh Andersen
Injustice: Gods Among Us Year One: The Complete Collection af Tom Taylor
Scarlet #2 af Marissa Meyer
Pivot Point #1 af Kasie West



Månedens bedste læsning:

Pivot Point #1 af Kasie West



Månedens mest skuffende læsning:

Uhh.. der er faktisk ikke nogen jeg synes har skuffet mig sådan rigtig for alvor. Så det må blive Invasionen af Tearling #2 af Erika Johansen af mangel på bedre



Månedens smukkeste coverdesign:

Der er ikke nogen der sådan fører helt vildt foran de andre. Men jeg synes Pivot Point vokser på mig efter læsning.


Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Igen af mangel på bedre: Skæbnemageren af Kenneth Bøgh Andersen



Månedens anmeldelser:

Victoria



Månedens rambelings:

Ønskemageren



Månedens tv-serie/film indlæg:




Månedens tema:





 
SHARE:

1 kommentar

  1. Hehe - jeg nåede lige at tænke, at det var en smuk samling bøger, inden jeg læste din indledning :D

    Håber du får masser af god læsetid i løbet af sommeren!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig