mandag den 18. september 2017

Danish Book Blog Award 2017




Jeg er så glad og stolt af endnu engang at optræde på listen over de 16 nominerede bogbloggere til dette års DBBA - Danish Book Blog Award. Plusbog.dk står bag nomineringen og det foregår på den måde at de har åbnet en afstemning på deres side som løber indtil 13. oktober. De fem bogbloggere der får flest stemmer vil herefter blive bedømt af en jury. Sidste år var første gang DBBA blev holdt og vinderen blev dengang Rikke fra Paperback Castles,

Som sagt er jeg vanvittig glad for overhovedet at komme i betragtning, og jeg er så glad for at bogblogger-verden får lidt anderkendelse for det de gør. Det er faktisk det vigtigste for mig. Men selvfølgelig håber jeg da på at ramme top fem, om ikke andet så kunne det være meget givende for min blog at få noget feedback. Men jeg skal bruge jeres hjælp.

Hvis I er glad for min blog har lyst til at støtte mig og den, så vil det gøre mig noget så glad hvis I gad bruge et par minutter på at stemme på mig. I kan stemme lige her: https://www.plusbog.dk/dbba

Tuuuusind tak for din stemme hvis du stemte på mig, men også tak til dig der stemte på en anden. (Det er nemlig nogle super seje bloggere jeg er oppe imod) Bare tak fordi du følger mig! <3 Det gør mig så glad at I har lyst til at læse med.
SHARE:

2 kommentarer

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig