fredag den 3. november 2017

Farvel oktober, goddag november


Oktober måned var lidt en hård måned for mig. Jeg følte mig altid to skridt bagefter uanset om det var arbejdet, herhjemme eller bloggen. Og hvis der er en måned i 2017 jeg gerne vil have overstået hurtigt så var det oktober. Og som om det ikke var nok, så var jeg også halv sløj det meste af måneden. Det skær i kontrast til hvor smuk måneden har været visuelt. De brændte farver. De orange solopgange. Hyggen der spredes indenfor så snart mørket sætter ind udenfor.  Ja, det kommer nok ikke som den store overraskelse at jeg springer let og elegant hen over oktober og hvad der skete (for det føles virkelig ikke som om der skete ret meget) og videre til november, hvor jeg virkelig har mange gode ting at se frem til.







Jeg glæder mig til bogforum i november og blandt andet se Mhairi McFarlane og Jeffrey Archer




Ting der skete i oktober

Jeg havde travlt

Jeg reddede mig en forkølelse og en hosten der ikke ville slippe igen

... ja lad os ikke snakke mere om oktober. Men på den positive side så fik jeg da læst 20 bøger. Det er åbenbart sådan med mig at jo mere travlt jeg får jo mere har jeg behov for at læse, og finder derfor enhver undskyldning eller mulighed for at gøre det.









Her er hvad jeg regner med at læse til readathon på søndag



Ting jeg gerne vil i november

Se Justice Leauge og Mordet på Orient Expressen i biografen

Til bogforum !!!

Til forlagsreception og -middag i forbindelse med bogforum

Interview forfatter for første gang på scenen på bogforum

Begynde julelæsning og dele min julelæsning og ønskeseddel med jer på bloggen

Se musicalen Cats med min mand

Til afternoon tea på Perchs

Til forfatterarrangement på Randers bibliotek med min mor

Fejre dygtige med-bogbloggere til plusbog arrangement

Deltage i Plusbogs readathon på søndag

Deltage i Nanowrimo så meget jeg overhovedet kan komme til (satser ikke på at vinde i år, men bare at være en del af det hele giver et fantastisk boost)

Gå total shop amok til black Friday



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig