torsdag den 28. december 2017

Bøger fået siden sidst #32 - november




I november måned fik jeg 11 bøger ind af døren, så det er ved ligeså stille at komme ned på et mere normalt plan igen. De sidste par andre måneder har det været ret voldsomt. Der er både bøger fra arbejdet, overraskelsespakker og anmeldereksemplarer i blandt.



Gyldendal sendte mig to overraskelsespakker i november. Blændende højder - som var fantastisk og Skæbnens sværd som er bind 2 i The Witcher serie, og den har jeg stadig til gode at læse.




To yderligere overraskelsespakker: Tvillingefuglene fra Høst & søn, en fantasyhistorie for unge. Forlaget Carlsen sendte mig bind 2 i Rick Riordans 'Den dunkle profeti' serie. En serie jeg virkelig er fan af.





Fra Turbine tog jeg denne smukke sag med hjem. Dødens kode af Michael Larsen. I efteråret lavede jeg meget markedsføringsmateriale for bogen.





To andre bøger fra Turbine forlaget. Pernille Harder bogen som jeg har designet og lavet forside til. Den lille bog om lykke har jeg også sat op, men dog fra det originale design. Den er i øvrigt en virkelig skøn bog.





Til bogforum kunne jeg desværre ikke være med til at fejre Nicole Boyle Rødtnes om aftenen - hun havde 50 bogs jubilæum - men forlaget Alvilda har været så søde at sende mig hendes to sidste udgivelser, Genfærd og Udstillet.





Fra Politikens forlag har jeg fået disse to bøger til anmeldelse. En fin Mette Blomsterberg kogebog, enkelte retter både i det salte og søde køkken. Min notesbog som er en dansk udgave af en bulletjorunal og den ser jeg frem til at bruge rigtig meget til næste år.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig