lørdag den 2. december 2017

Farvel november, goddag december







Ting jeg lavede i november:

November gik blandt andet med bogforum, som jeg har snakket en masse om her, her, her, her og her

November var også måneden hvor jeg for alvor startede min hygge blog op. Den bliver ikke så ofte opdateret som skrivepulten og den handler om alt mulige andet end bøger. Omend der kan ske at snige sig en ind engang imellem. Og du er meget velkommen til at følge mig der, hvis du skulle have lyst til at kende mere til mig bag om bøgerne. Du kan finde bloggen her

Jeg kunne også for alvor begynde at glæde mig til jul og ja, derfor gik jeg også allerede i gang med julelæsningen i november. Det virker til jeg har valgt godt i år. Der er masser af skøn julestemning i hvert fald og det er number one for mig med julebøger.

Jeg gik lidt meget i black Friday amok - men købte overraskende nok ikke en eneste bog til mig selv, men dog til andre

Jeg interviewede for første gang på bogforum på scene, og det har helt sikkert være på min bucketliste. Jeg var overraskende faktisk ret nervøs, men det var en rigtig god oplevelse.

I november så jeg også musicalen Cats for første gang. Det internationale hold var i Danmark og det var super fedt at være afsted og se en musical igen!

Jeg stemte også til valg - fordi borgerpligt






Ting jeg gerne vil i december:

Se Star Wars i biografen

Jule, jule, jule

Bage, bage, bage

Til julefrokoster

Se specialklassen - som er impro comedy

Okay, de fem første punkter er ikke så boglige, med mindre man kalde det at holde julefrokost med forlaget boglig. ;0) Nå videre til de boglige ting jeg gerne vil:

Jeg regner desuden med, at lave masser julebogsanmeldelser og andre hyggelige julede indlæg i december, alt efter hvor meget tiden tillader det og ja målet er faktisk et indlæg hver dag. Hvor jeg forsøger at komme i bund med anmeldereksemplarer, så fra januar tror jeg, at det bliver et indlæg hver anden dag som tidligere.

Jeg har også forsøgt at fokusere mine anmeldelser i december måned på hvad jeg mener vil være gode julegaver og satser på at tilføje et par linjer i hver om hvorfor de gør sig godt som julegaver og til hvem.

Ellers så er planen, at jeg vil læse højt for min søn hver dag i julen, mens vi tæller ned. Men meget mere om det i et indlæg for sig senere.

Normalt plejer jeg også i december at have lidt fokus på om jeg kan nå mine boglige udfordringer. Men i år har jeg allerede nået alt det jeg gerne ville.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig