lørdag den 30. december 2017

Læsestatus december 2017





I december blev jeg ved med at sætte mit læsemål på goodreads op, for jeg kunne ikke stoppe med at læse. Derfor endte jeg også med at have læst 20 bøger i alt i december måned. Eller den sidste på listen læser jeg sådan set stadig i, men jeg er helt sikkert færdig med den, inden udgangen af i morgen, og så skal den jo også med på listen. All the crooked saints er et stykke tid siden jeg læste, i manusform, det var før den overhovedet udkom (perks ved at arbejde på et forlag), men jeg læste den aldrig færdig og det har jeg været lidt ærgerlig over, så det gjorde jeg lige her de sidste dage i december.

Mit år-læsestatus og hvilke bøger der er bedste af dem jeg har læst i 2017 kommer i indlæg for sig. Dette er bare min sædvanlige månedslæsestatus.



Månedens læsning:

Christmas at the Beach Café af Lucy Diamond
Rejsen til SELU (Hvidt støv #3) af Line Kyed Knudsen
Greenglass House af Kate Milford
I am Groot af Christopher Hastings
Brev til en nybagt forælder: Et feministisk manifest i femten punkter af Chimamanda Ngozi Adichie
Genfærd af Nicole Boyle Rødtnes
Askeprinsen #2 af Erin Watt
En vidunderlig vinter i Mumleby af Elvira Fragola
Et rige af tåge og vrede #2 af Sarah J. Maas
The way to game the walk of shame af Jenn P. Nguyen
Løgnenes palads #3 af Erin Watt
Glasslottet af Jeannette Walls
Skipping Christmas af John Grisham
Back to the Future: Hard time (Back to the Future #4) af Bob Gale
The Adventures of Tom Bombadil af JRR Tolkien
Harry Potter: A History of Magic af British library and JK Rowling
Den herreløse ridder af George R.R. Martin
All the crooked saints af Maggie Stiefvater
Ravnedrengene af Maggie Stiefvater (rereading)
Den, der lever stille af Leonora Christina Skov




Månedens bedste læsning:

Den, der lever stille af Leonora Christina Skov og Et rige af tåge og vrede #2 af Sarah J. Maas har sat de største spor efter endt læsning. Hov og helt sikkert også Brev til en nybagt forælder og Ravnedrengene (men den tæller ikke rigtig med her fordi det er en rereading) og helt sikkert også Askeprinsen ... åh, jamen jeg har læst så meget skønt i december. Lad mig ikke vælge, jeg kunne blive ved at remse op!


Månedens mest skuffende læsning:

Skipping Christmas af John Grisham



Månedens smukkeste coverdesign:

Greenglass House af Kate Milford



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Genfærd af Nicole Boyle Rødtnes


Månedens anmeldelser:


Månedens skrivetips:


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig