mandag den 5. februar 2018

Farvel januar, goddag februar








Ting der skete i januar ...

... Bookwormscloset delte sine top 5 bogbloggere, og jeg var en af dem!

.. Jeg var til Leonora Christina Skov forfattersalon, i forbindelse med udgivelsen af 'Den, der lever stille' og det var helt fantastisk. Da jeg skrev reportagen derfra delte Leonora den tilmed på sin facebook side. <3

... Jeg havde nærmest 'efterårstravlt' på arbejdet i januar måned, og det har været lidt stressende til tider, men jeg håber at få et lille åndehul, nu hvor det værste har lagt sig. Dog har jeg lavet rigtig mange fede opgaver i januar, blandt andet på forsidefronten og boglayout. Så det opvejer jo det hele.

... Mine to papbøger jeg har været forfatter på, kom fra tryk! Yay! Nu skal de så bare ud i verden.

... Jeg holdte fødselsdag for familien og fejrede det med en lille giveaway på min facebook side. Det indlæg blev set mere end 9400 gange! Rekord for min lille facebook-side.








Ting jeg gerne vil eller skal i februar ...

... fejre min mand og min mor. Måske får de en bog eller to i gave ... Hvem ved ...

... ikke så bogrelateret - men stadig en yderst vigtig missing: finde en opskrift og bage fastelavnsboller som jeg vil kunne lide. Jeg er nemlig ikke så fan af fastelavnsboller to be honest.

... fokusere mere på at skrive min historie. Februar skal være måneden hvor jeg generelt dedikere mere tid til det.

... i februar - i anledning af Valentines day - vil jeg gerne læse en god portion kærlighedshistorier. Jeg læser jo allerede Lisa Kleypas i februar måned, men på listen af mulig kærlighedslæsning er også:
Lucky in love af Kasie West
The Beauty and the Beast af Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve
Lagt på is af Elle Kennedy
Love in the Cold Climate af Nancy Milford
The Princess Pride af William Goldman
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig