torsdag den 1. marts 2018

Læsestatus februar 2018




7 bøger blev det til i februar, og jeg er snart ved at have læst et par stykker mere færdig, men de kommer så til at tælle med i min marts status. Så det synes jeg faktisk er ret godt, eftersom jeg ikke fik læst den uge jeg var syg. Det er sjovt, jeg ville egentlig gerne læse mindre i år, og fokusere på at skrive mere, men det har ikke helt været muligt endnu (fordi min hjerne og tiden ikke har været der til det kæmpe redigeringsarbejde der ligger og venter på mig) og så nyder jeg bare at læse så længe.

Jeg har lidt overvejet at lave min læsestatus indlæg om, eller faktisk måske helt droppe dem hver måned, men jeg får ret mange visninger på de her indlæg, og det er også en meget god oversigt over hvordan min læsemåned har været. Men jeg ligger lige hovedet lidt i blød omkring om jeg kan lave indlæggene på en andre måde eller peppe dem op somehow. Hvis I har ideer eller ønsker, så skriv bare endelig til mig.

Månedens har stort set kun bragt gode læseoplevelser med sig og helt særligt så !!!!!'er jeg over Legendary. Cress og Stadig mig var virkelig skønne efterfølgere, som var fuld på højde med deres forgående bøger i deres respektive serier. Devil in Spring var også enorm hyggelig at læse, jeg er faktisk ret glad for jeg kom i gang med at læse Lisa Kleypas igen. Det vil jeg helt sikkert fortsætte med. Særligt efter der er kommet lidt feministisk power ind over det også.



Månedens læsning:Morrigan Crows magiske prøvelser (Nevermoor #1) af Jessica Townsend
Stadig mig #3 af Jojo Moyes Legendary #2 af Stephanie Garber
Cress (Lunar Chronicles #3) af Marissa Meyer
Tales of the Jazz Age af F. Scott Fitzgerald
Devil in Spring (The Ravenels, #3) af Lisa Kleypas
Stenløvens brøl (Morika, #3) af Sidsel Sander Mittet




Månedens bedste læsning:


Legendary



Månedens mest skuffende læsning:

I'm sorry, jeg ved alle andre elsker den, men jeg blev ret skuffet, måske fordi den var så hypet, men det bliver Nevermoor.


Månedens smukkeste coverdesign:

Helt klart Tales of the Jazz Age !!




Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Legendary faktisk. Jeg er lidt skuffet, for jeg kunne rigtig godt lide omslaget på den første bog, men bog nr. 2.... argh...



Månedens anmeldelser:

Tales of the Jazz Age af F. Scott Fitzgerald



Månedens skrivetip-indlæg:




Månedens forfatterinterview:



Månedens film- og tvindlæg: 




Månedens tema:




Månedens bookhauls:




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig