mandag den 2. april 2018

Læsestatus marts 2018


Åh, marts... jeg som troede at sygdom var bag mig, og så gav du mig alligevel den værste omgang, på det værste tidspunkt. Men på trods af sygdom så fik jeg alligevel læst 9 bøger i marts (jeg læste ikke en eneste i den uge jeg var syg)










Månedens læsning:


Hot Mess af Lucy Vine
Lucky in Love af Kasie West
Fuglemanden af Sarah Engell
Beauty and the Beast: Lost in a Book af Jennifer Donnelly
Pas på hvad du ønsker dig #4 af Jeffrey Archer
Mythos af Stephen Fry
Alias Grace af Margaret Atwood
Det dybe vand af Paula Hawkins
The Toymakers af Robert Dinsdale






Månedens bedste læsning:

Mythos af Stephen Fry




Månedens mest skuffende læsning:

Lucky in Love af Kasie West - og den var stadig god, men langt fra Kasie Wests bedste,




Månedens smukkeste coverdesign:


Mythos af Stephen Fry




Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Fuglemanden af Sarah Engell



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig