onsdag den 3. september 2014

Castle Hill

 
Castle Hill

Forfatter: Samantha Young
Serie: On Dublin Street #2,5
Genre: Realisme
Målgruppe: NA - New adult
























A Joss and Braden Novella

Braden Carmichael never imagined he’d fall as hard and as fast as he did for Jocelyn Butler. He also could not have anticipated how difficult it would be to convince her to give in to love. But now that he has her, he’s never letting go. He’s got it all planned—the passionate proposal, the dream wedding, the sexy Hawaiian honeymoon—even the perfect family they’ll start.




Jeg elsker Braden og Joselyne fra On Dublin Street, jeg elskede deres kærlighedshistorie og deres kvaler og jeg elskede deres forskellige personligheder. Så jeg tænkte YES da jeg så at Castle Hill var en kort novelle om hvad der fremtidig sker med dem.

Men jeg må tilstå at jeg kedede mig en hel del mens jeg læste novellen - jeg synes den var lidt svær at komme igennem faktisk. Det er tydeligt at vi læser historien for karakterne som drivkraft alene og ikke så meget for historiens skyld. Men jeg kedede mig stadig selvom jeg elsker karakterne.

Så nej jeg vil faktisk ikke nødvendigvis anbefale at man læser Castle Hill, jeg synes den er en smule spild af tid. Man går heller ikke glip af noget værdifuld information da man får de informationer i den næste bog i serien.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig