mandag den 10. juli 2017

I det øjeblik var jeg din







I det øjeblik var jeg din
Forfatter: Mhairi McFarlane
Enkeltstående roman - dog er der en efterfølger på vej
Originalsprog: Engelsk, You had me at hallo
Genre: Realisme, kærlighed
Målgruppe: Voksne
Udgiver: HarperCollinsNordic


Tak til HarperCollinsNordic for anmeldereksemplaret




Hvad sker der, når den som knuste dit hjertepludselig dukker op igen.Rachel og Ben. Ben og Rachel. Det var de to mod hele verden, til alt brasede sammen. Der er gået ti år siden de så hinanden sidst, men da Rachel en regnvejrsdag løber ind i Ben igen, er det som om tiden har stået stille. Ben er gift, men det er Rachel ikke, og hun mærker at alt kommer tilbage til hende – inklusiv det knuste hjerte, som aldrig er helet.



McFarlane kan det hele. Hun kan fortælle en god historie, der både kan få målgruppen til at grine højt og krumme tæer. Hun kan skrive indlevende om hvad kvinder føler og tænker når de er i 30'erne - alt sammen på en let og behagelig, men samtidig tankevækkende måde.

Selv med det faktum at 'I det øjeblik var jeg din’ er den McFarlane bog jeg indtil videre synes mindst om, så var den ikke desto mindre stadig helt vildt god og ikke mindst super sjov. Hvilket bare sige alt om hvor god en historiefortæller McFarlane er.

Jeg elsker The one that got away - storylines, men jeg tror aldrig rigtig jeg kom til at føle Rachel og Ben kærlighed, måske fordi forelskelsen lå i fortiden og det ville være for umoralsk at de forelsker sig igen i nutiden når nu Ben er gift da de mødtes igen. Men som sagt så var jeg fantastisk godt underholdt alligevel! Og jeg ser rigtig meget frem til den næste McFarlane bog og den næste og den næste ....





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig