torsdag den 30. november 2017

Læsestatus november 2017


(Christmas at the Beach Café er ikke vist på billedet da det er en e-bog)



I november måned fik jeg læst 14 bøger og en del af dem er anmeldereksemplarer, og jeg er ved at nå i bund med min anmeldelsesstak så småt og det passer mig faktisk rigtig fint. Jeg vil helst anmelde bøgerne når de er topaktuelle, men det kan godt være svært ind imellem. Jeg har en del på min tbr-liste som ikke er anmeldereksemplarer og jeg glæder mig til at komme i gang med nogle af dem også og det føler jeg at jeg har lidt bedre samvittighed til at gøre nu. Jeg er også håbløst bagud med at poste mange af de anmeldelser jeg har skrevet det sidste stykke tid, men efter som jeg poster hver dag i forvejen i øjeblikket, så har der ikke rigtig været plads til dem endnu. Men de skal nok alle komme op, på bloggen, men det bliver nok i starten af det nye år.

Nå, men videre til selve læsestatus:


Månedens læsning:

Letters from Father Christmas af J.R.R. Tolkien
La Belle Sauvage (Forestillinger om støv #1) af Philip Pullman
Ben i alle retninger af Trine May
Jul i andre lande af Sofie Maria Brand
Blændende højder #2 af Katharine McGee
En kuffert fuld af skabninger af Mark Salisbury
Som engle - der holder vagt af Anna-Lise Hougård
Solbiens brod #2 af Sidsel Sander Mittet
The World of ice and fire af George R.R. Martin
A darker shade of magic #1 af V.E. Schwab
Den dunkle profeti (Apollos prøvelser #2) af Rick Riordan
Christmas at the Beach Café af Lucy Diamond
Rejsen til SELU (Hvidt støv #3) af Line Kyed Knudsen
Tvillingefuglene af Camilla Wandahl og Kirsten Wandahl



Månedens bedste læsning:

La Belle Sauvage



Månedens mest skuffende læsning:

Som engle - der holder vagt



Månedens smukkeste coverdesign:

En kuffert fuld af skabninger har absolut det smukkeste interior design, men cover ... hmm.. den er lidt svær. Der er faktisk ikke rigtig nogen der sådan er fuldstændig lige i øjet og som står meget tydligt ud fra de andre. Men jeg kan godt lide Breths designs som altid. Jeg elsker den stil til den type bøger. Ben i alle retninger er sjovt tænkt. A darker shade of magic kan jeg også ret godt lide. 



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Som engle - der holder vagt - billedet er ikke særlig godt, så jeg har svært ved at forstå hvorfor man har valgt det, og lad mig slet ikke starte på typografien ...



Månedens anmeldelser:


Månedens tv-serie/film indlæg:




Månedens skrivetips:


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig