onsdag den 23. maj 2018

India Place






India Place
Forfatter: Samantha Young
Serie: On Dublin Street #4
Originalsprog: Engelsk, Fall From India Place
Genre: Realisme, kærlighed
Målgruppe: NA (New adult - voksne)
Udgiver: Flamingo Books


Sidste gang Hannah Nichols så Marco D’Alessandro, for fem lange år siden, knuste han hendes hjerte. Fyren med den hårde facade og skjulte ømhed er den eneste, Hannah nogensinde har elsket – og den eneste mand, hun nogensinde har været sammen med. Efter en vild og frydefuld nat rejste Marco bort og lagde Skotland og Hannah bag sig. Han har fortrudt det lige siden. Så da skæbnen bringer dem sammen igen, nægter han at slippe hende uden kamp. 

India Place er den bedste form for feel-good historie. Bogen er et selvstændigt bind i On Dublin Street serien, men jeg anbefaler helt sikkert at man læser dem fra ende til anden, da der vil være spoilers i bind 4 her hvis ikke man har læst de første. Da man følger en gruppe mennesker som kommer til at gå igen i fremtidige serier. Man kan godt sammenligne serien med Papirprinsesse serien og Off-campus serien.

Jeg læste bogen på to dage. Det var lige hvad jeg havde lyst til at læse, det var nemlig ren underholdning og bogen krævede ikke en masse af mig. Så jeg stornød den. Det er ren underholdning. Og samtidig er det en ret steamy hot kærlighedshistorie, med lidt håndstrøet sexscener.

Jeg elsker Samantha Youngs måde at fortælle historier på. Hun bruger de klassiske kærlighedselementer, som altid fungerer og begejstre, men som selvfølgelig samtidig godt kan være lidt klichee agtig (fordi alle bruger dem når de virker), hvis man læser flere bøger i serien efter hinanden. Men det er lige som det skal være når man bare læser en i ny og næ.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig