fredag den 14. juni 2013

Dag 14: Noget du er bange for

Frøer! Det er det første der lige umiddelbart dukker op. Men det jeg nok frygter mest er at miste dem jeg elsker og så frygten over at dø generelt. Jeg er også ret bange for at blive gammel alt for hurtigt, og ende med bitterligt at fortryde nogle ting. Og så er jeg frygtelig bange for at opdage at jeg ikke duer til at være forfatter.
Jeg er heller ikke vanvittig glad for at flyve, eller køre i bil, selvom det er blevet bedre.

Hmm.. det var vel lige det jeg kunne komme på sådan lige på stående fod, der er helt sikkert også en masse andre ting. Suk det er lige til at blive deprimeret over sådan et indlæg her.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Der er mange ting at være bange for; store som små. Jeg deler mange af dine frygte - også den med frøer. De er altså virkelig ubehagelige at kigge på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, så klamme og slimede. Adr.. de er uhyggelige.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig