mandag den 9. december 2013

Awaken anmeldelse

Awaken


Forfatter: Meg Cabot
Serie: Abandon Trilogy #3
Sprog: Engelsk
Genre: Paranormal Romance
Målgruppe: YA












Death has her in his clutches. She doesn’t want him to let go.

Seventeen-year-old Pierce Oliviera knew by accepting the love of John Hayden, she’d be forced to live forever in the one place she’s always dreaded most: the Underworld. The sacrifice seemed worth it, though, because it meant she could be with the boy she loves.

But now her happiness — and safety — are threatened, all because the Furies have discovered that John has broken one of their strictest rules: He revived a human soul.

If the balance between life and death isn’t fixed, both the Underworld and Pierce’s home back on earth will be wiped away. But there’s only one way to restore order. Someone has to die.





Meh.. God slutning, men jeg havde forventet langt mere af serien. Der var lidt forskellige ting i serien jeg havde lidt problemer med, som ikke blev så godt udført. Blandt andet synes jeg ikke det virkede til at historien blev taget seriøs nok af forfatteren og hvis jeg føler hun ikke tror på den. Så tror jeg heller ikke på den.

Men jeg blev generelt godt underholdt. Bogen har en charme jeg ret godt kan lide. Jeg kan også rigtig godt lide Pierce og John som et par og bestemt også hver for sig. Så på mange måder er jeg øv over der ikke er flere bøger i serien - så den kan altså noget... serien altså.

Awaken er sjov, fast paced og fyldt med masse af aktion. Og enkelte nervepirrende øjeblikke. Jeg elsker de græske elementer i bogen og ville ønske at de havde været brugt endnu mere. Det ville især have pyntet på plottet i Awaken som er rimelig tyndt. Jeg savner virkelige også dybde. Der bliver skøjtet hen over en del og bogen er stort set bare overfladisk.

Så hvis du vil have en god paranormal bog, så er den her helt klart i den kategori. Problemet er bare at der er så mange andre YA paranomalt bøger som er bedre.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig