tirsdag den 4. juli 2017

Farvel juni, goddag juli

Som du måske har bemærket så har jeg lavet en ny overskrift til mine 10 boglige ting-indlæg fordi jeg har valgt at udvide den lidt. For selvom der er stor glæde i at se frem til skønne boglige ting, så er det også dejligt at se tilbage på måneden der er gået - på godt og ondt.

Så fremover vil jeg skrive lidt om hvad der er sket i måneden forinden og hvad jeg ser frem til i den måned vi netop er gået ind i. Håber I kan lide det.



Ting der skete i juni:

Jeg blev fan af Wonder Woman

Jeg har sendt min historie til den første testlæser (okay, hun har faktisk arbejdet som skønlitterær redaktør, så jeg forventer at få min bog slagtet)

Jeg købte for mange nye bøger - damn you saxo 20%

Jeg var ovenud taknemlige for jer! Tak fordi I er her!

Jeg kom til at slette tre siders ny roman tekst ved et uheld. CRAP!

Jeg har ikke før oplevet at få 106 likes for et instagram foto. Yay for paraplyfotoet!

Jeg skrev på min historie næsten hver eneste dag i sidste halvdel af juni. Yes. Håber jeg kan holde den gode rytme.

Jeg er lidt skuffet over årets jordbærsæson. Synes ikke jeg har fået så mange gode i år. Jeg har faktisk fået forbavsende mange dårlige jordbær.

Jeg ved nu endelig hvorfor alle snakker om William fra SKAM.







Ting jeg gerne vil i juli:

Se Game of Thrones sæson 7. YES, jeg glæder mig.

Læse ved stranden <3 (seriøst hvor bliver sommervejret af?)

Spise mega mange ærter (som er min yndlingsæde sommerting sammen med jordbær og nektariner)

Køre loves indslag på instagram, hvor jeg viser nogle af mine yndlingsting frem og dele lidt flere læsestunder med jer på instagramstories i min sommerferie.

Læse bøger fra min sommerlæseliste plus de bøger på billedet som jeg siden har købt pga. føromtalte Saxo 20%

Sætte endnu mere tid af og fokus på at redigere min bog og blive ved med at skrive hver dag, fordi så er det en million gange nemmere for mig at komme i gang igen.

Drikke masser af iste og danskvand med lime og kiwi smag.

Måske i biografen for at se Spiderman - det er jo reboot af en reboot, MEN denne gang er det Marvel selv der står for produktionen af filmen. Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, tror jeg venter og ser hvad reaktionerne er.

Sende seks bøger ud til en masse glade vindere.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig