fredag den 13. april 2018

Bøger fået siden sidst #35 - februar - vlog udgave




Så blev det tid til endnu (en forsinket) book haul. Disse bøger har jeg fået ind af døren i februar måned. I videoen snakker jeg lidt om jeg skulle begynde at lave nogle andre videoer end book hauls og bare vise dem med billeder eller alternativt vise dem på instagram i stedet. Lad mig endelig vide hvis I synes det er en dårlig ide - jeg har ikke bestemt noget endeligt endnu.

Andre type videoer kunne f.eks. indeholde top 10 ting - f.eks. mine top 10 kærlighedshistorier, feministbøger, bogforsider, yndlingsbøger generelt, high fantasy bøger osv. Eller jeg kunne vise de bøger jeg har flest forskellige udgaver af. Eller andre anbefalinger f.eks. efter genre, fantasy, kogebøger, spændingsromaner, mv. Eller måske bare nogle snakke bøger om litteratur sådan generelt. Lad mig endelig vide hvis det er noget I kunne tænke jer frem for bookhauls, eller fortæl mig endelig også hvis I bare aller helst vil beholde bookhauls.

Men her har I min februar bookhaul med masser af skønne bøger i:






I videoen siger jeg i øvrigt at jeg når denne video kommer op nok har anmeldt bogen 'Strengt fortroligt' og da jeg sad og redigerede blev jeg opmærksom på at jeg faktisk endnu ikke har fået læst bogen, så jeg gik i gang med den med det samme og indtil videre er den super spændende. Så selvom det ikke er rigtig at den er anmeldt, så bliver den det i hvert fald snart.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig